Çırak sordu..Usta cevapladı..


Edebi Metinlerimizi ve Denemelerimizi Paylaşalım.

Moderatörler: ucharfbesnokta, Ertugrul

Çırak sordu..Usta cevapladı..

Mesajgönderen Berzah » 16 Ağu 2008, 16:50



Çırak sorar; `Usta, o sana ne derdi?`

Usta cevaplar; `Yùreğimin başkenti derdi çırak..`

Ve usta devam eder;

Ìnsan yùreğinin başkentini hiç kovarmı benliğinden? Cumhuriyetin temeli vardır orda halbuki..

Bi kere, demokrasi vardır orda. Beni o yùreğe başkent eden halkı hiçe sayamaz. Halk dediysem yanlış anlama. Kalbe giden milyonlarca damar yok mu? Onlar seçmedi mi beni? `Canan` beni gördùğùnde, kalbine giden damarlar hızlandırmadı mı kalp atışlarını?

Demek ki neymiş çırak? Demokrasilerde de çareler bitiyomuş.

Çırak: `Ee usta sonra noldu?`

Sonrası yok. Anlayacağın kovulduk çırak, kovulduk..

Yeni bir cumhuriyet bulup, oraya başkent olana dek sustuk çırak, sustuk...


(alıntı)
Kur'an, yaşantıya asılarak şeytanı savar.Duvara asılarak değil !
Berzah
Forum Sorumlusu
Forum Sorumlusu
 
Mesajlar: 1059
Kayıt: 12 Kas 2006, 00:00
Konum: Yağmurun memleketinden...

Reklam

Re: Çırak sordu..Usta cevapladı..

Mesajgönderen hakandidinir » 17 Ağu 2008, 21:59

ilginç bir yazıymış kardeşim
hakandidinir
Özel Üye
Özel Üye
 
Mesajlar: 2639
Kayıt: 10 Oca 2007, 00:00

Mesajgönderen furkan52 » 17 Ağu 2008, 22:10

tşk cok güzel bir konuşma imiş ama tam olarak layıkıyla idrak edemedim inş daha sonra bidaha okimmm
furkan52
Yeni Üye
Yeni Üye
 
Mesajlar: 13
Kayıt: 15 Ağu 2008, 23:00


Dön Edebiyat

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir