Londradan haberler....


Biraz Olsun Neşelenmek için. Hakan Didinir eşliğinde gazete islamiyasam.com

Moderatörler: ucharfbesnokta, Ertugrul

Londradan haberler....

Mesajgönderen hakandidinir » 02 Oca 2010, 09:57



Komik Ama Gercekmiş:)

Londra' da arkadaşlar Türk mahallesine gitmişler.
Oradaki Türklerden bazıları tek kelime İngilizce bilmiyor.
Çünkü adamlar manavdan alış veriş yapıyor, manav Türk, ev sahipleri Türk, arkadaşları Türk, esnaf Türk filan...
Neyse efendim bunlar giriyorlar bir bakkala, kasadaki elemanla bir hoş sohbet derken içeri bir İngiliz giriyor,
kasadaki eleman patronuna bağırıyor:

- "İsmail abi bakivercen mi, turist geldi bi tane"
hakandidinir
Özel Üye
Özel Üye
 
Mesajlar: 2639
Kayıt: 10 Oca 2007, 00:00

Reklam

Mesajgönderen kristal » 03 Oca 2010, 09:14

:D :D
onlar yaşadıkları yerin dili olmasına rağmen ingilizceye karşı dayanırken biz kendi memleketimizde lafımızın arasına iki üç yabancı kelime sığdırmayı entellik medenilik sanıyoruz ya sonumuz hayrola...
Derdin sendendir, fakat görmüyorsun Dermanın sendedir, fakat bilmiyorsun Koskoca alem içine yerleştirilmiş Sen kendini hâlâ küçük bir şey sanıyorsun
kristal
Özel Üye
Özel Üye
 
Mesajlar: 478
Kayıt: 01 Eyl 2008, 23:00
Konum: ankara

Mesajgönderen hakandidinir » 07 Oca 2010, 13:25

kristal yazdı::D :D
onlar yaşadıkları yerin dili olmasına rağmen ingilizceye karşı dayanırken biz kendi memleketimizde lafımızın arasına iki üç yabancı kelime sığdırmayı entellik medenilik sanıyoruz ya sonumuz hayrola...


GÜZEL TESBİT KARDEŞİM BİRDE ALLAH İNGİLİZLERE SABIR VERSİN KENDİ ÜLKESİNDE TURİST OLMAK YANİ HOŞ BİR KONU.
hakandidinir
Özel Üye
Özel Üye
 
Mesajlar: 2639
Kayıt: 10 Oca 2007, 00:00


Dön Komik Gazete

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir