Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Program


Üyelere Ait Çeşitli Haberlerin Yer Aldığı Forumumuz

Moderatörler: Ertugrul, ucharfbesnokta

Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Program

Mesajgönderen barissaygili » 19 Nis 2011, 21:50



Selamın Aleyküm arkadaşlar,

Sabah namazına ne yazık ki yeri geliyor uyanamıyoruz telefonun alarmını kapatıp yatıyoruz.

Aynı problemi yaşayan birisi olarak ne yapabilirim dedim ve aklıma telefonlarda farklı bir sistem yapmak geldi.

Sistemin işleyişi şu şekilde olacak,

1). Telefona bu programı kuracaksınız.
2). Sabah namazı alarmını kuracaksınız.
3). Alarm çalacak tek tuş ile kapatmaya çalışacaksınız fakat kapanmayacak. :) Evet yanlış duymadınız tek tuş ile kapanmayacak.
4). Kapatmak için çıkan kutucuğa "NAMAZA KALKIYORUM" gibi bir şey yazacaksınız. Yazınca alarm susacak.
5). Telefonda namaza kalkıyorum yazmak için uyanmanız gerekiyor yazdıktan sonra uyanmış olacaksınız. Allah'ın izniyle sabah namazını kalkıp kılacaksınız.

Programı bu şekilde düşünüyorum umarım böyle bir şeyi yapabilirim, dualarınızla ve önerilerinizle bu işi başaracağım inşallah.

Bu arada uykusu ağır olanların alarm kapanmayınca ne gibi tepkide bulunurlar bilmiyorum.

Böyle bir şeyin bir sakıncası var mıdır sizce? Yapılsa kullanır mısınız?
Allah'ım, sen bizi senin rızandan ayırma. (amin)
Allah'ım, sen bizi affeyle. (amin)
Allah'ım, işimizi kolaylaştır zorlaştırma ve hayırlı bir sonuca erdir. (amin)
barissaygili
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 18 Eyl 2010, 23:00

Reklam

Re: Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Pro

Mesajgönderen Med_Cezir » 19 Nis 2011, 21:55

Ve Aleykum Selam Barışım.

Alınabilecek önlemlerden birisi olabilir, güzel düşünmüşsün.
Nokialar içinde uyumlu olsun :) ama
Helalin fazlası hesap, haramın fazlası azaptır.
İletişim: destek@islamiyasam.com
Med_Cezir
İslamiYasam Genel Sorumlusu
İslamiYasam Genel Sorumlusu
 
Mesajlar: 1966
Kayıt: 11 Eki 2006, 23:00
Konum: İstanbul

Re: Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Pro

Mesajgönderen barissaygili » 19 Nis 2011, 21:57

Araştırıyorum öyle olacak büyük ihtimal :D
Allah'ım, sen bizi senin rızandan ayırma. (amin)
Allah'ım, sen bizi affeyle. (amin)
Allah'ım, işimizi kolaylaştır zorlaştırma ve hayırlı bir sonuca erdir. (amin)
barissaygili
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 18 Eyl 2010, 23:00

Mesajgönderen gulferi » 19 Nis 2011, 22:16

Aleyküm selam.
Saatini kurduğun telefonu baş ucuna değilde biraz daha uzağa koyarsan da kalkabilirsin çünkü onu
kapatmak için kalkdığın zzamanda uyanmış olacaksın uykun dağalacak namazıda kılarsın diye düşünüyorum ben öyle yapıyorumda. :D
yinede kolay gelsin.
Rahmetinden Bir Damla Bizede Ayır YaRAB...
gulferi
Forum Sorumlusu
Forum Sorumlusu
 
Mesajlar: 2326
Kayıt: 20 Eki 2007, 23:00
Konum: GAZİANTEP

Re:

Mesajgönderen barissaygili » 20 Nis 2011, 05:05

Tabi o da farklı bir taktik ben gardolabın üzerine koyuyorum genelde ama böyle değişik bir şey de iyi gidebilir :)
Allah'ım, sen bizi senin rızandan ayırma. (amin)
Allah'ım, sen bizi affeyle. (amin)
Allah'ım, işimizi kolaylaştır zorlaştırma ve hayırlı bir sonuca erdir. (amin)
barissaygili
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 18 Eyl 2010, 23:00

Re:

Mesajgönderen inci » 20 Nis 2011, 20:18

Aleyküm selam kardeşim. İnce bir düşünce, gayet de güzel...

sabah sabah uykulu gözlerle harfleri bulmak ve ne yazdığına bakmak cidden sıkıntılı birşey olur ve zaten o ışıktan sonra da gözler tekrar kapanmaz diye düşünüyorum...

Hadi bakalım kolay gelsin, umarım yapabilirsin.

Programcıyız galiba??? :wink:
 Bizim yolumuz, incinmemek ve incitmemek yoludur!..
inci
Forum Sorumlusu
Forum Sorumlusu
 
Mesajlar: 1056
Kayıt: 29 May 2008, 23:00

Re:

Mesajgönderen melek_75 » 20 Nis 2011, 21:59

telefonlarımızı değiştirmeden bi proğram yapabilirseniz ne kadar güzel olur
çooook dua alacağınıza da emin olabilirsiniz şimdiden ALLAH razı olsun :wink:
melek_75
Özel Üye
Özel Üye
 
Mesajlar: 469
Kayıt: 08 Ağu 2009, 23:00

Mesajgönderen Ertugrul » 23 Nis 2011, 10:44

Çok iyi düşünmüşsün,namaz değilde ikinci kalkış öldürüyor beni 7-8 arası alarmı erteleye erteleye 5dk lık periyodlarla uyan-uyu geçiyor.Bende kullanırım farklı bir marka olursa.
Tende kudret nerden olsun nimet-i cân şükrüne,Bin dilim olsa yetişmez bir dilim nân şükrüne..ertugrul@islamiyasam.com
Ertugrul
Forum Sorumlusu
Forum Sorumlusu
 
Mesajlar: 935
Kayıt: 12 Şub 2007, 00:00
Konum: İstanbul

Re:

Mesajgönderen barissaygili » 23 Nis 2011, 10:58

Aleyküm selam kardeşim. İnce bir düşünce, gayet de güzel...

sabah sabah uykulu gözlerle harfleri bulmak ve ne yazdığına bakmak cidden sıkıntılı birşey olur ve zaten o ışıktan sonra da gözler tekrar kapanmaz diye düşünüyorum...

Hadi bakalım kolay gelsin, umarım yapabilirsin.

Programcıyız galiba??? :wink:


Amaç o zaten yazarak uyandırmak. :) Zaten belli süre sonra beden alışır buna gerek kalmaz ama başlangıç için böyle bir şey gerekiyor. Sonuçta hepimiz insanız ve malesef çoğu zaman nefsimize uyuyoruz. :( Desteğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun.

Bu arada programcı sayılırım ama daha değilim sanırım amatörüm daha, kendi yağımızda kavruluyoruz işte. :)

telefonlarımızı değiştirmeden bi proğram yapabilirseniz ne kadar güzel olur
çooook dua alacağınıza da emin olabilirsiniz şimdiden ALLAH razı olsun :wink:


Şuan taslak aşamasında aslında her telefonun alarm sistemi düzenlenebilir bu şekilde ama biraz ince ayarlar olduğu için düşünmek gerekiyor. Desteğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun.

Çok iyi düşünmüşsün,namaz değilde ikinci kalkış öldürüyor beni 7-8 arası alarmı erteleye erteleye 5dk lık periyodlarla uyan-uyu geçiyor.Bende kullanırım farklı bir marka olursa.


Teşekkür ederim Ertuğrul Hocam. Keşke bende maddi bir şey için uyanamasam da sabah namazına uyanabilsem. Tersine maddi bir şey için hemen uyanıyorum ama daha önemlisi manevi bir şey için, namaz için, çoğu zaman uyanamıyorum. Desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim Allah razı olsun.

Hepiniz iyi ki varsınız :)
Allah'ım, sen bizi senin rızandan ayırma. (amin)
Allah'ım, sen bizi affeyle. (amin)
Allah'ım, işimizi kolaylaştır zorlaştırma ve hayırlı bir sonuca erdir. (amin)
barissaygili
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 18 Eyl 2010, 23:00

Mesajgönderen Ertugrul » 23 Nis 2011, 11:10

Allah daim etsin,kolaylık versin. Sabah namazına kalkmak için yapılan mini bir manevi proğram var sitede paylaşılmıştı geçen sene tavsiye ederim :wink: Bende olmadı ama dahada kalkmazsan yataktan atıyormuş vazifeli melek
Tende kudret nerden olsun nimet-i cân şükrüne,Bin dilim olsa yetişmez bir dilim nân şükrüne..ertugrul@islamiyasam.com
Ertugrul
Forum Sorumlusu
Forum Sorumlusu
 
Mesajlar: 935
Kayıt: 12 Şub 2007, 00:00
Konum: İstanbul

Re:

Mesajgönderen barissaygili » 28 Nis 2011, 20:44

Aradım , bulamadım Ertuğrul abi link verebilir misin sana zahmet? İstifade edelim.
Allah'ım, sen bizi senin rızandan ayırma. (amin)
Allah'ım, sen bizi affeyle. (amin)
Allah'ım, işimizi kolaylaştır zorlaştırma ve hayırlı bir sonuca erdir. (amin)
barissaygili
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 18 Eyl 2010, 23:00

Re: Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Pro

Mesajgönderen kelebek_02 » 13 Kas 2011, 10:53

s,aleyküm bende uyanmayı çok istiyorum hamd olsun hiç kılmayanlardan değilim ama konuda yer aldığı gibi sabah namazına arada olsada kalkıyorum ama bununla insan kurtulmuyor :( allah şeytanın vesvesesinden muhafaza etsin amin inşallah hepimizi allah af etsin allah :cry:
kelebek_02
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
 
Mesajlar: 45
Kayıt: 28 May 2010, 23:00

Re: Sabah Namazları İçin Telefonlara Yazmayı Planladığım Pro

Mesajgönderen Med_Cezir » 13 Kas 2011, 14:20

naimkaraoğlu yazdı:Arkadaşlar kendim uyguladığım bir yöntemi sizinle paylaşmak istiyorum..Benim sabah namazına kalkabilmek gibi bir sorunum kalmadı...Çünkü benim sabah kalkma vaktim sabah namazı vaktidir..Akşam saat 10 gibi yatarım ve sabah 5 te kalkarım..Bir süre böyle yaptım..Artık saat falanda kurmuyorum..Vakit gelince uykumu almış ve kalkmış oluyorum zaten...Bir müslümanın yatış saati 9-10, kalkış saati 4-5 olmalıdır..Böylece 7-8 saat uyumuş oluyorsunuz..Ayrıca sabah namazından sonra, uykunuzuda almış olarak çok verimli oluyorsunuz..İnsanlar kalkana kadar siz epey yol almış oluyorsunuz..Günün yoğunluğu içerisinde düşünemediklerinizi düşünüyor, yapamadıklarınızı yapıyorsunuz..Örneğin benim için akşam uyumadan geçirdiğim 2 saat ile sabah vakti geçirdiğim 2 saat arasında verimlilik ve performans açısından büyük uçurumlar oluşuyor..Sizde benim gibi yapın, gününüz sabah 5 te başlasın ve akşam 10 da bitsin..Sabahın bereketli ve verimli zamanını uyuyarak geçirmeyin...İslamı hayatınıza değil, hayatınızı islama uydurun..Sabah vakti müslüman için uyanma vaktidir..Allah böyle ister...


Maşallah Naim bey, tebrik ve takdir ederim sizi.

Osmanlı'da atalarımızda yatsı namazından sonra uyur , gece namazına kalkar,ibadet yapar, sonra tekrar uyuyup sabah namazına kalkar ve daha sonra işlerine giderlermiş. Ve yaşantılarında televizyon,radyo, internet gibi günümüzde çoğu vaktimizi harcadığımız şeylerin o zamanda olmadığını da düşündüğümüz de , geri kalan vakitlerini de bizden daha hayırlı ve güzel geçireceklerini düşünüyorum. Peygamber efendimizin ve atalarımızın bu güzel örnek yaşantılarını örnek alabilirsek ne mutlu bizlere.

Naim bey, ayrıca mesajlarınızı da takdir ediyorum. Sizin gibi değerli üyelerimizi sürekli aramızda görmek bizleri mutlu ediyor.
Helalin fazlası hesap, haramın fazlası azaptır.
İletişim: destek@islamiyasam.com
Med_Cezir
İslamiYasam Genel Sorumlusu
İslamiYasam Genel Sorumlusu
 
Mesajlar: 1966
Kayıt: 11 Eki 2006, 23:00
Konum: İstanbul


Dön Üyelerden Duyurular

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir